وبلاگ فلاتون

وبلاگ فلاتون

وبلاگ فلاتون

وبلاگ فلاتون

وبلاگ فلاتون

درمان درد کلیه با آب انار و آب لیمو

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۵۷ ق.ظ

درمان درد کلیه با آب انار و آب لیمو

انار برای درمان مشکلات کلیوی سودمند است، زیرا این یک داروی رضایت بخش است که قطعا برای درمان این مشکلات مفید است. علاوه بر این میوه می تواند درد یا التهاب کلیه را درمان کند و بدن را هیدراته کند. شما باید یک انار را در روز بخورید یا آن را به عنوان یکی از داروهای خانگی برای عفونت های کلیه نوش جان کنید. دستورالعمل های زیر را برای آب انار و آب لیمو دنبال کنید و از این روش درمان خانگی استفاده کنید: عفونت با تمام مواد و لوازم: - 1 انار - نیمی از فنجان آب - کاسه - یک پردازنده غذا - 1 قاشق چای خوری آب لیمو برای انجام این کار: - در ابتدا، انار به دو قسمت تقسیم می شود. - سپس تمام دانه ها را داخل کاسه بگذارید. - بعدا، تمام دانه ها را به ماشین ظرفشویان بریزید و آنها را بشویید. شما مجبور نیستید زمان زیادی را خراب کنید زیرا آب انار تلخ تر است اگر دانه های آن خیلی زیاد شود. - سپس دانه های فشرده را برای تهیه آب خود فشار دهید. - سپس آب انار و آب لیمو را به آب اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. - این نوشیدنی را یک بار در روز برای درمان بیماری خود بیاورید.
درمان درد کلیه با ریشه آب

طعم گیاه پنیری پفین به عنوان یک گیاه دارویی عمل می کند که می تواند به کاهش عفونت های کلیوی و درد و حذف سنگ از کلیه ها کمک کند. خواص دیورتیک (دیورتیک) می تواند کمک به افزایش دفع ادرار و درمان احساس سوزش یا درد ناشی از عبور ادرار شود. علاوه بر این، موقت این گیاه احتمالا باعث از بین بردن بافت های تحریک شده و التهابی بدن و جلوگیری از تکرار این مشکلات در بدن می شود. علاوه بر این، می تواند سیستم ادراری خود را با یک لایه پوشش دهد و از عفونت کلیه و زخم معده مرتبط با آن جلوگیری کند. بنابراین، ریشه گیاه Puffenbah قطعا یکی از 32 درمان اصلی خانه برای عفونت و درد کلیه است که شما باید امتحان کنید. عفونت کلیه 1: مواد لازم: 4 قاشق غذاخوری. پنیر ریشه نان پفنابات - 1 لیتر آب - 1 لیوان آب نبات و ناز با ظرفیت 1 لیتر. - 1 قاشق چای خوری عسل یا پودر برگ برگ (اختیاری) روش کار: - ابتدا ریشه شیرینی پلاستیکی آبدار را در یک کاسه شیشه ای و دهان شل قرار دهید. - سپس آب جوش بریزید و شیشه را ببندید. اجازه دهید آن را در یخچال برای یک شب یا 4 تا 5 ساعت در مایکروفر قرار دهید و آنرا خیس کنید. - سپس ترکیب را صاف کنید تا یک مایع پائین، طلایی، ضخیم و چسبنده به دست آید. - در مرحله بعد، پودر عسل یا استویا (گیاه قند برگ) را به مایع اضافه کنید. مواد تشکیل دهنده را خوب مخلوط کنید. - استفاده از ترکیب در طول روز برای از بین بردن درد کلیه. - این را به صورت منظم انجام دهید. روش 2: مواد و ابزار: - 1 قاشق چای خوری ریشه گیاه کدو تنبل - 1 فنجان آب گرم - کتری - 1 قاشق چای خوری عسل و یا پودر استویا روش کار: - ابتدا ریشه سیب زمینی را به کتری ریختن . - سپس آب داغ بر روی آن ریخته و آن را ترک کنید. - بگذار تا 10 تا 15 دقیقه به رقص بپردازیم. - سپس نتیجه را پاک کنید. - اضافه کردن عسل یا پودر stevia به شبنم و خوب هم بزنید. - در نهایت ترکیب را مصرف کنید. این نوشیدنی را 2 تا 4 بار در روز تکرار کنید تا درد به طور کامل از بین برود.
درمان درد با هندوانه و لیمو

هندوانه دارای مقدار زیادی پتاسیم است و می تواند کربنات و فسفات را از بین ببرد. علاوه بر این، هندوانه می تواند مقدار ادرار را افزایش داده و سطح اسید را در ادرار تنظیم کند. با استفاده از این میوه می تواند بدن شما را هضم کند و هر زباله ای از بدن را از بین ببرد. به این ترتیب، هندوانه می تواند یکی از 32 دارو طبیعی برتر برای عفونت و درد کلیه باشد. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که برای حل مشکلات کلیوی از یک هندوانه کوچک یا آب استفاده کنید. شما می توانید برخی از آب لیمو را به آب اضافه کنید تا عطر و طعم بهتر و سرعت بخشیدن به روند درمان بیماری را به او بدهید. کل عفونت: بلافاصله: 1 هندوانه - 2 لیمو. روش: هندوانه را له کنید و آب لیمو بگیرید. - سپس آنها را به خوبی ترکیب کنید. - صاف کردن و گرفتن یک فنجان از این مایع. - این نوشیدنی را هر روز تکرار کنید.
خواص خوردن هندوانه در دوران بارداری برای سرماخوردگی و مرغ
درمان درد کلیه با جعفری

جعفری به عنوان یک دیورتیک عمل می کند که میزان ادرار را افزایش می دهد و سموم بدن را از بین می برد. طبق گفته های بسیاری از متخصصان گیاهخواری، جعفری بهترین دارو برای درمان مشکلات مثانه و کلیه است که در داخل و خارج وجود دارد. برای درمان داخلی، می توانید آب میوه ی جعفری یا پاستارا را بخورید یا از آن در هر غذا استفاده کنید. برای استفاده از جعفری از خارج، می توانید از خمیر پارسلی در منطقه آسیب دیده استفاده کنید. صرف نظر از هر گونه درمان، با استفاده از جعفری، می توانید درد و التهاب همراه با عفونت کلیوی را کاهش دهید. علاوه بر این، جعفری دارای خواص ضد ویروسی است، بنابراین می تواند باکتری هایی که باعث عفونت می شوند، کشتن کنند. به همین دلیل است که این گیاه یکی از بهترین درمان های عفونت کلیه است که می توانید در خانه امتحان کنید. در زیر، دستورالعمل زیر را در مورد چگونگی کاهش عفونت کلیه در داخل خود مشاهده خواهید کرد: کل عفونت: 1 جعفری تازه (هر دو ساقه و ریشه) - 4 فنجان آب - چنگال چگونگی انجام: - ابتدا، جعفری را بشویید و سپس آن را له کرده و 4 قاشق چای خوری بپزید

  • گوهر کمال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی