وبلاگ فلاتون

وبلاگ فلاتون

وبلاگ فلاتون

وبلاگ فلاتون

وبلاگ فلاتون

درمان گیاهی التهاب پروستات

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۲۹ ق.ظ

درمان گیاهی التهاب پروستات

هر روز میوه ها و سبزیجات به اندازه کافی مصرف کنید. میوه ها و سبزیجات که دارای رنگ های روشن تر می توانند مفید باشند. نان سفید را انتخاب کنید به جای نان سفید. دانه های کامل، غلات و غلات نیز می توانند جایگزین خوبی باشند. محدود کردن مصرف گوشت قرمز، از جمله گوشت گاو، گوشت بره، بز و گوشت فرآوری شده از جمله سوسیس. ماهی، مرغ، حبوبات و تخم مرغ از منابع پروتئینی سالم تر است. روغن های سالم مانند روغن زیتون، آجیل و آوکادو را انتخاب کنید. مصرف چربی های اشباع شده را در محصولات لبنی و سایر محصولات حیوانی محدود کنید. اجتناب از استفاده از روغن های هیدروژنه (چربی ترانس) که در بسیاری از غذاهای آماده و غذای سریع مورد استفاده قرار می گیرند. نوشیدن نوشیدنی های شیرین شیرین مانند نوشابه های نوشیدنی و بسیاری از آب ها را اجتناب کنید. محدودیت مصرف شیرینی ها را تا حد ممکن محدود کنید. مصرف نمک را کاهش دهید. برچسب غذا را بخورید و مواد غذایی را که سدیم کمتری دارند انتخاب کنید. محدود کردن مصرف مواد غذایی کنسرو شده، غذاهای فرآوری شده و منجمد. مراقبت از مقدار مواد غذایی که می خورید مراقبت کنید. خوردن به آرامی و جلوگیری از خوردن قبل از اینکه کامل شوید.
علل التهاب پروستات

التهاب پروستات می تواند توسط باکتری هایی ایجاد شود که از مجرای ادرار به پروستات (شایع ترین علت باکتریایی) می آیند. باکتری نیز می تواند به طور مستقیم یا از طریق لنفاوی آنزیم گسترش یابد. دیگر موجودات جنسی مانند Neisseria gonoraea، Chlamydia trachomatis یا HIV نیز می تواند یکی دیگر از علل التهاب پروستات باشد. دیگر موجودات عفونی نیز در عفونت های دستگاه ادراری، از جمله Escherichia coli یافت می شوند. در بسیاری از موارد (به خصوص در نوع مزمن پروستاتیت)، علت خاصی برای پروستاتکتومی وجود ندارد.
التهاب پروستات

مردان در تمام سنین پروستاتیت را دریافت می کنند، اما این بیماری در مردان جوان و میانسال شایع تر است. سایر عوامل خطر برای التهاب پروستات عبارتند از: • هیپرپلازی اولیه در پروستات • فردی که اخیرا عفونت ادراری داشته است • فردی که اخیرا از کاتتر ادراری استفاده کرده است • غده پروستات بزرگ • مقاربت جنسی مقعد • اختلالات ساختار یا عملکرد ادرار سیستم ✅ Dehydration (عدم مایع کافی) ✅ آسیب محلی به لگن مانند سقوط از دوچرخه و اسب
التهاب پروستات و درد بیضه

التهاب پروستات یک علت میکروبی پروستاتیت مزمن است که یک عفونت مثانه از دستگاه ادراری است. علائم پروستاتکتومی ممکن است افزایش یا ناپدید شود. هنگامی که بیماری تظاهر می کند، به شکل درد و ناراحتی در فرد مبتلا رشد می کند و درد آن در آلت تناسلی، در اطراف حنجره، در پشت و بالای استخوان پوبیس احساس می شود. دفع مدفوع ممکن است با درد و درد در بیضه ها همراه باشد.
علائم التهاب مزمن پروستات

علائم دستگاه ادراری شامل فرکانس ادرار و دفع ادرار با درد است. علائم ممکن است برای مدت طولانی ادامه یابد. گرچه علائم ممکن است گاهی ظاهر شوند و گاهی اوقات ناپدید می شوند و در شدت متفاوت می باشند. این علائم سوزش و مکرر در ادرار است. این علائم شبیه به علائم پروستاتیت حاد است. با این حال، درد در مردان مبتلا به پروستاتیت مزمن در مقایسه با پروستاتیت حاد در مشاهدات بالینی پایین تر است. به عنوان مثال، در پروستاتیت مزمن، در مقایسه با پروستاتیت حاد، بیمار تب و یا کم است و احتمال درد عمومی در بدن و آلت تناسلی کمتر است. وقتی پروستاتیت مزمن با دارو درمان می شود، علائم عمومی ناپدید می شوند. اگر چه این دارو به طور کامل عفونت را از پروستات حذف می کند، عفونت ممکن است دوباره تکرار شود.
درمان التهاب پروستات

درمان التهاب پروستات بستگی به علت و نوع پروستات دارد. اگر علت یک عفونت باکتریایی باشد، آنتی بیوتیک تجویز می شود. همه گروه های پروستاتیت نیاز به حمایت دارند، کنترل درد در صورت نیاز، و پیگیری با متخصص مربوطه. در موارد خاص، ممکن است برخی افراد مبتلا به التهاب پروستات در بیمارستان بستری شوند. گزینه های درمان ممکن است عبارتند از: 1- آنتی بیوتیک ها پزشک بر روی نوع آنتی بیوتیک و مدت زمان درمان تصمیم می گیرد. داروهای ضد التهاب می تواند به کاهش درد کمک کند. 2. آلفا-مسدود کننده ها این داروها می توانند علائم ادراری را کاهش داده و به از بین بردن فیبرهای عضلانی اطراف مثانه و غدد پروستات کمک می کنند تا تخلیه مثانه را بهبود بخشد. 3. ماساژ پروستات در چندین مطالعه نشان داده شده است که ماساژ پروستات به کاهش علائم در برخی از بیماران مبتلا به پروستاتیت مزمن غیر باکتری کمک می کند. 4. تغییر شیوه زندگی اگر سوار دوچرخه سواری یا اسب سواری هستید، توصیه می شود این فعالیت ها را تا زمانی که بهبود می یابید متوقف کنید. 5. درمان های جایگزین اگرچه بسیاری از داروهای گیاهی در دسترس هستند، هیچ شواهدی وجود ندارد که داروهای گیاهی پاسخ قطعی داشته باشند. 6-طب سوزنی علائم کمتری در برخی از افراد مبتلا به پروستاتیت وجود دارد.
عوارض التهاب پروستات

برخی از عوارض احتمالی التهاب پروستات عبارتند از: پروستاتیت حاد میتواند پروستاتیت مزمن باشد. ✅ انسداد خروجی مثانه یا احتباس ادرار ✅ ناباروری ✅ آبسه غده پروستات ✅ عفونت به جریان خون (باکتری در t

  • گوهر کمال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی